Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

klasy III

info

Walentynki w naszej szkole!

Walentynki w naszej szkole!W środę 14 lutego będziemy obchodzić "Walentynki". Święto to w naszej szkole będzie świętem przyjaźni, sympatii oraz wspólnoty szkolnej. Z tej okazji organizowany jest apel, na którym gościem będą dzieci z przedszkola w Pieńsku.

Na apelu zostaną wręczone również kartki walentynkowe, które uczniowie przekazują drogą przez specjalną urnę, stojącą na korytarzu głównym.

Z tej okazji proponujemy również uatrakcyjnić ten dzień poprzez wspólną zabawę.

Każda klasa w tym dniu przychodzi ubrana na czerwono. Może to być cały strój, lub góra ubioru (bluzka/sweter/bluza).

Oprócz stroju klasy przygotowują: czerwone baloniki, czerwone serduszka, namalowane na twarzy serduszka itd.

Przed wejściem na apel klasy zostaną ocenione w następujących kategoriach:
- strój/kolor stroju,
- emblematy walentynkowe,
- zaangażowanie całej klasy,
- ogólna estetyka wykonania.

DO ZDOBYCIA BĘDĄ WIĘC DODATKOWE PUNKTY W KONKURSIE "SUPER KLASA" NA MIESIĄC LUTY!!!

ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY!!!

SU

Tłusty Czwartek

Tłusty CzwartekGaleria

"Jak tradycja stara każe
w domu, sklepie, biurze, w barze,
wszędzie pączek dziś króluje,
każdy chętnie go smakuje.

Z dżemem, z cukrem, z wisienkami,
wszędzie pączek dzisiaj z nami.
Dziś kalorii nikt nie liczy,
wszędzie moc pysznych słodyczy.

W Tłusty Czwartek przez dzień cały
słodkim królem – pączek mały!"

Dziś "tłusty czwartek", czyli dzień, w którym obowiązkowo należy zjeść pączka. Tradycja mówi, że kto tego nie zrobi, będzie miał ogromnego pecha.

Z tej okazji Rada Rodziców ufundowała dla każdego ucznia z naszej szkoły pysznego pączka!

Serdecznie dziękujemy naszej kochanej Radzie Rodziców za kolejną w tym roku wspaniałą i smaczną niespodziankę!!!

Powiatowy Konkurs Piosenki Obcojęzycznej

Powiatowy Konkurs Piosenki Obcojęzycznej2 marca 2018 r. o godzinie 10:00 w Miejskim Domu Kultury w Zgorzelcu odbędzie się Powiatowy Konkurs Piosenki Obcojęzycznej organizowany przez nauczycieli języków obcych Szkoły Podstawowej nr 2 w Zgorzelcu.

Celem konkursu jest propagowanie nauki języków obcych oraz prezentacja i promowanie talentów uczniów w środowisku lokalnym.

Wszyscy uczniowie, którzy chcieliby wziąć udział w konkursie proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie się do nauczycieli języków obcych w naszej szkole.

Występować można solo, w duecie lub w większym zespole osób.

Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!

Piszą o nas

Piszą o nas Na Zinfo można przeczytać o nowo oddanym skrzydle dla najmłodszych naszych uczniów Link

TURNIEJ TENISA STOŁOWEGO CHŁOPCÓW O MISTRZOSTWO SZKOŁY

TURNIEJ TENISA STOŁOWEGO CHŁOPCÓW O MISTRZOSTWO SZKOŁYW najbliższy czwartek tj. 08 lutego o godzinie 13:00 w hali sportowej naszej szkoły odbędzie się turniej tenisa stołowego chłopców o mistrzostwo szkoły. Zapraszam wszystkich, którzy dobrze grają, by stanęli do walki o zwycięstwo.
Opiekun J. Błauciak

Dzień Kiwi

Dzień KiwiNasza szkoła kładzie nacisk na zdrowe odżywanie i aktywny tryb życia, czego przykładem są popularne już "Dni Owocowo-Warzywne". Bohaterem trzeciego takiego dnia było dzisiaj kiwi.

Klasa 2c wykonała przepiękny plakat informacyjny o tym smacznym owocu oraz jego wpływie na nasze zdrowie.

Uczniowie chętnie przynieśli kiwi do szkoły. Klasy 7a i 3b zaopatrzone były w kiwi w 100%. Łącznie na 152 uczniów obecnych dzisiaj w szkole, 100 osób miało ze sobą kiwi.

Po sprawdzeniu ilości owoców przez komisję, 65% społeczności uczniowskiej zjadła kiwi na zdrowe drugie śniadanie.

Kolejny taki dzień już za miesiąc!

Dziękujemy wszystkim za włączenie się do akcji!

Wycieczka do Wrocławia w ramach projektu "Liczyć, badać, poznać świat"

Wycieczka do Wrocławia w ramach projektu "Liczyć, badać, poznać świat"W sobotę odbyła się wycieczka do Wrocławia w ramach projektu "Liczyć, badać, poznać świat". Wzięli w niej udział uczniowie z przyrodniczych grup projektowych p. J. Sikorskiej i p. D. Dominiczak. Wycieczka rozpoczęła się wcześnie rano, bo już o godz. 6.10. Pociągiem pojechaliśmy do stolicy Dolnego Śląska. Naszym zamiarem było zwiedzenie Muzeum Przyrodniczego i Geologicznego oraz wzięcie udziału w zajęciach warsztatowych pod nazwą "Zrób sobie amonita", a także obejrzenie rynku. Pani przewodniczka w Muzeum Przyrodniczym opowiadała o wielu interesujących zbiorach. Mogliśmy zobaczyć np. okazy największych i najmniejszych zwierząt oraz poznać ich zwyczaje i tryb życia.
W Muzeum Geologicznym poczuliśmy się jak prawdziwi studenci. Najpierw byliśmy w sali wykładowej i słuchaliśmy, jak
p. dr P. Raczyński opowiada o skamieniałościach i sposobach datowania znalezisk. Mieliśmy też okazję wykonać gipsowe odlewy skamieniałości pochodzących z różnych epok geologicznych. Na koniec zwiedzania muzeum niektórzy uczniowie "przepytali" Panią, która nas oprowadzała np. o życie dinozaurów :)
Wycieczka zakończyła się zwiedzaniem rynku we Wrocławiu. Pełni wrażeń, z nowymi wiadomościami, do domu wróciliśmy dopiero o godz. 20.20.
W ramach projektu, podobnych wycieczek będzie jeszcze kilka :)
Zapraszamy do oglądania zdjęć wykonanych przez uczestników wycieczki

Wycieczka 2a i 3 a

Wycieczka 2a i 3 a Zdjęcia
02.02.2018 roku klasy 2a i 3 a wraz z wychowawcami p. Sylwią Jarosz i Sylwią Skoczylas wybrały się na całodniową wycieczkę do Karpacza. Program wycieczki był bardzo interesujący. Na początku uczniowie uczestniczyli, podzieleni na kilka grup, w ciekawych zajęciach. Udali się do Escape Room, gdzie zamknięci w w tajemniczych pokojach, musieli przez godzinę z niego się wydostać. Zabawa polegała na odgadnięciu wielu zagadek, znalezieniu ukrytych przedmiotów po to, aby wydostać się z pokoju. Zabawa bardzo integruje zespół, który wspólnie rozwiązuje te zagadki. Tylko dwóm grupom udało się wydostać w określonym czasie z tajemniczego pokoju. Innym zabrakło ok. dwóch minut. Gra była niezwykle emocjonująca i trzymająca w napięciu. Następnie udaliśmy się do Muzeum Ziemi Juna, gdzie podziwialiśmy bardzo dużo kamieni szlachetnych i minerałów. Tam, także podzieleni na grupy, braliśmy udział w warsztatach mineralogicznych, czyli "zrób to sam". Zadanie polegało na tym, że każdy uczeń musiał "rozłupać" swoją bryłę przy użyciu odpowiedniego sprzętu i wydobyć z niej kamienie szlachetne. Potem umyć je, rozpoznać rodzaj minerału, a niespodzianką było to, że każdy otrzymał w prezencie swoje kamienie. Kolejną atrakcją były zjazdy na pontonach po sztucznym śniegu. A na zakończenie wycieczki zjazd kolejką rynnową po torze saneczkowym. Wycieczka udala się bardzo. Wszyscy wróciliśmy zadowoleni z tych atrakcji. Bardzo udany dzień. Do Pieńska przyjechaliśmy ok. 19.00.

Podsumowanie I semestru 2017/18

Podsumowanie I semestru 2017/18W środę 31. stycznia na czwartej godzinie lekcyjnej a odbył się apel podsumowujący osiągnięcia uczniów w I semestrze roku szkolnego 2017/2018. Pani Dyrektor Jolanta Seredyńska przedstawiła wyniki klasyfikacji za I półrocze. Uczniowie otrzymali wiele dyplomów i nagród za wyniki w nauce oraz za 100% frekwencję.

Wszystkim wyróżnionym uczniom gratulujemy sukcesów!!!

Link do zdjęć.

Bal Karnawałowy u Przedszkolaków!

Bal Karnawałowy u Przedszkolaków!"Karnawał w przedszkolu -

Zabawa w przedszkolu,
wesoła zabawa.
Niech trwa jak najdłużej
wspaniały karnawał" (B. Forma)

W piątek 12.01, czyli w ostatni dzień przed feriami zimowymi nasze wspaniałe Przedszkolaki bawiły się na Balu Karnawałowym zorganizowanym przez panie wychowawczynie w nowej pięknej sali, w której od dwóch tygodni dzieci bawią się i uczą. Uczniowie przybyli w przepięknych strojach. Na sali tańczyły anioły, księżniczki, policjanci, pojawił się również Spiderman i inni wojownicy. Zabawa trwała kilka godzin i obfitowała w wiele wspaniałych atrakcji.

Fotorelacja oraz filmiki video na naszym szkolnym profilu na Facebooku!

Turniej Piłki Siatkowej- WOŚP 2018

Turniej Piłki Siatkowej- WOŚP 2018Nasze siatkarki wsparły akcję WOŚP udziałem w turnieju piłki siatkowej organizowanym z tej okazji. Rywalizacja odbyła się w serdecznej, sportowej atmosferze. Jak zawsze nie zawiodły nas zaprzyjaźnione zespoły swoją obecnością: PKS Józek, UKS Libero Bogatynia oraz Szpachelki. Dziękuję wszystkim uczestnikom oraz uczniom klasy III B i II B za pomoc w organizacji imprezy sportowej.